Selecteer een pagina

Neolith Stay Strong

 

Neolith® rocks met

bemoedigend/span>

Neolith®-geluid

Neolith® en Kemie, Nederlandse fabrikant van keukenbladen, maken samen solidariteitslied

Neolith®, wereldwijd merk in Gesinterd Steen, heeft een lied opgenomen, Neolith Stay Strong, een song die gaat over sterk blijven en volhouden in de Covid-19-uitbraak.

De song werd geschreven in samenwerking met Kemie Live, de getalenteerde band van de Nederlandse keukenbladenproducent Kemie. De upbeat muziek en de bijbehorende video belichten de heel diverse en veelomvattende community van het merk, waartoe onder meer distributiepartners uit de vijf continenten, diverse promoters en speciale brand-collaborators behoren.

Drie coupletten gaan in op de positieve actie van mensen over de hele wereld waarmee ze een verschil kunnen maken. Het gaat dan om dingen zoals solidair zijn, thuisblijven en elkaar helpen. Eerst wordt het virus benoemd, en de ontzettend moeilijke situatie die het met zich meebrengt. Vervolgens horen we het koor, dat ons herinnert aan de dingen die ons leven beter en mooier maken. ‘Zing, werk, lach, dans, vertrouw, heb lief’.

“De internationale impact van COVID-19 onderstreept onze familiewaarden die wij delen en die grenzen, culturen, leeftijden en oceanen overstijgen. Het is algemeen bekend dat muziek gemeenschappen samenbrengt. We hopen dat Neolith Stay Strong mensen aanmoedigt om te omarmen wat hen verbindt, om solidariteit te tonen in deze ongelooflijk moeilijke tijd en er bewust van te zijn dat niemand hierbij alleen is”
Mar Esteve Cortés

Neolith® CMO

Het lied eindigt in crescendo, waarbij benadrukt wordt dat een van de belangrijkste dingen die iedereen kan doen om verspreiding van het virus te bestrijden, is om sterk te blijven en vol te houden aan de binnenkant, zowel emotioneel als letterlijk, door thuis te blijven.

“De veiligheid en het welzijn van de Neolith community is onze topprioriteit. Naast deze activiteit doen we nog veel meer: we hebben uitgebreide gezondheids- en veiligheidsmaatregelen geïmplementeerd om de veiligheid van onze medewerkers te waarborgen en we doen alles wat we kunnen om hun welzijn te beschermen en het moreel op peil te houden”

Mar Esteve Cortés

Neolith® CMO

De release van het lied met de bijbehorende video is een van de acties van Neolith® in het gevecht van ons allemaal tegen het coronavirus. Het bedrijf deed eerder een donatie van € 300.000 aan drie lokale ziekenhuizen in Castellón in Spanje. Een deel van de donatie is besteed aan de aankoop van beschermingsmateriaal voor het zorgpersoneel, de helden in de frontlinie bij het gevecht tegen de pandemie, die onvermoeibaar werken voor onze veiligheid.

Neolith® is een familiebedrijf met een unieke cultuur. Het bedrijf heeft bekendgemaakt dat het daarom een buitengewone prestatiegratificatie geeft aan zijn medewerkers, als beloning voor het personeel, dat enorm goed werk verricht tijdens de moeilijke omstandigheden van de pandemie. Het goede nieuws klopte aan de deur van ieder lid van de Neolith®-familie, en bracht daarbij bonbons mee om de zure quarantaine te verzoeten, evenals een customized mondkapje. Op deze manier wil het bedrijf iedereen een hart onder de riem steken, onder het motto ‘Keep Calm and Do Neolith®’.